Produse bancare pentru persoane fizice
CLIENȚI NOI

100% ONLINE, de oriunde ești!

  • · simplu, fără niciun drum la bancă
  • · ușor de folosit
  • · exclusiv online și cu un apel video rapid
VREAU ȘI EU

Ce produse poți accesa direct online?

  • DEPOZIT cu +1% bonus de dobândă la orice depozit în lei
  • PACHET DE CONT CURENT cu 50 lei direct pe cardul Visa dacă ai efectuat transferuri de minim 1000 de lei (sau echivalent în Euro/USD) până la data intrării în posesia cardului
  • INTERNET BAKING
  • CARD DE DEBIT cu 50 lei bonus garantat în cont dacă alegi cardul Visa și ai efectuat transferuri de minim 1.000 lei (sau echivalent în Euro/USD) până la data intrării în posesia cardului

    Oferta este valabilă până la 31.12.2021
VREAU ȘI EU

Avantajele accesării produselor online:

  • SIMPLU ȘI RAPID Accesezi produsele și serviciile Patria de acasă sau de oriunde ești
  • ZERO COMISIOANE Costuri ZERO pentru acordarea produsului sau serviciului.
  • FLEXIBILITATE Îți gestionezi banii așa cum vrei, de oriunde vrei.
VREAU ȘI EU

O PLATFORMĂ LA ÎNDEMÂNĂ ȘI UȘOR DE FOLOSIT CHIAR ȘI DE NOVICI

 
  • Accesezi de ORIUNDE: de acasă, de la birou, de pe o bancă în parc sau oriunde ești în concediu
  • Este intuitiv și rapid: în maxim 30 de minute și cu un scurt apel video ai noile tale produse active
VREAU ȘI EU

Gata, ești hotărât să accesezi un produs prin Patria de Oriunde?

IATĂ CE E BINE SĂ ȘTII:

  • Poți solicita deschiderea unui produs/serviciu online doar în zilele lucrătoare, între orele 9:00 - 19:00, de luni până vineri.
  • Pentru moment, acest serviciu este disponibil doar persoanelor fizice care nu sunt clienți Patria Bank.
  • Trebuie să ai minim 18 ani, o carte de identitate emisă în România, rezidență doar în România și să nu fii expus politic.
VREAU ȘI EU

Ce este important să ai la îndemână

CARTE DE IDENTITATE

Pe parcursul procesului te vom întreba informații din cartea de identitate. Va fi, de asemenea, necesar să faci o fotografie a cărții de identitate pentru a o încărca în aplicație.

WEBCAM ȘI MICROFON

Verifică să ai o conexiune stabilă la internet. Fii pregătit să intri într-un apel video cu specialiștii Patria Bank. În timpul apelului te vom ruga, de asemenea, să ne arăți cartea de identitate.

OK, SĂ ÎNCEPEM

Întrebări și răspunsuri

Pot să accesez oricând platforma pentru a contracta un produs?

Da, poți accesa oricând și de oriunde platforma Patria de oriunde. Este important însă să știi că în timpul procesului va exista un pas de validare video în care vrem să ne asigurăm că ești intr-adevăr tu cel ce solicită un produs de la noi și, desigur, să-ți vedem zâmbetul.

Acest pas de validare poate avea loc doar de luni până vineri în intervalul 09:00 – 19:00. Dacă solicitarea ta vine după ora 19:00 sau în weekend, trebuie să revii să reiei procesul urmând linkul pe care ți-l vom trimite pe email în timpul intervalului de mai sus.

Cât timp durează să-mi deschid un cont online Patria și să accesez unul dintre produsele disponibile în platformă?

În maxim 20-30 de minute vei fi parcurs toți pașii necesari și ne vom bucura să-ți spunem ”Bun venit în Patria Bank!”. Contul tău curent va fi activ imediat ce ai încheiat procesul de înrolare.

Cum îmi aflu IBAN-ul dacă mi-am deschis contul online?

Simplu. Îl găsești în email-ul primit de la noi în ziua în care ți-ai deschis contul online. Dacă ai rătăcit sau șters email-ul, il poti afla ușor din internet sau mobile banking Patria Online dacă ai optat pentru acest serviciu sau sunându-ne la 0800410310 (L-V, 09-19).

De ce acte am nevoie pentru a-mi deschide un cont online la Patria Bank?

Nimic mai simplu. 😊 Ai nevoie doar de cartea ta de identitate emisă în România.

Ce criterii trebuie să îndeplinesc pentru a deschide un cont online din Patria de Oriunde?

Trebuie să ții cont de câteva aspecte simple:

  • • să ai peste 18 ani
  • • un act de identitate emis în România
  • • să nu deții deja un cont la noi
  • • și să nu fii persoană expusă public

Aici poți găsi detaliate toate condițiile de care trebuie să ții cont.

Cum semnez documentele atunci când îmi deschid un cont online?

100% online printr-un proces simplu și securizat care cu siguranță îți va fi la îndemână și nu-ți va crea niciun fel de greutate.

Am primit o eroare și nu pot trece în pasul de apel video, ce fac?

Primul pas este să verifici ce eroare ai pe ecran. Aceasta îți va oferi indici valoroase pentru ce ai de făcut sai ce nu funcționează.

Din experiența noastră, se poate să nu fi accordat din browser permisiunile necesare, cum ar fi de exemplu sa oferi acces la camera sau permisiune de geolocalizare.

Oricând întâmpini o problema pe care nu știi cum să o rezolvi nu ezita să ne suni la 0800410310 (L-V, 09:19), te vom ajuta cu bucurie.

OK, SĂ ÎNCEPEM